Wednesday, October 22, 2008

Dag 12

De wekker ging deze dag zeer vroeg, snel werden de spullen bij elkaar geraapt. Langs de weg hielden we een taxi aan en gaven de bestemming aan het door. Simferopol Airport! Hij raasde vervolgens als een idioot over de weg heen, hij spotte met alle wetten en leverde ons binnen enkele minuten af voor de terminal. Helaas moesten we met een minder snel vervoersmiddel, het vliegtuig, verder naar Lviv. Na het inchecken en een korte vlucht kwamen we weer terug in Lviv. Het voelde een beetje aan als onze stad. Geen idee waarom, maar zo was het. Nadat we de bagage wederom in onze handen kregen gedrukt hebben we het vliegveld verlaten.

In de bus van het vliegveld naar het ons bekende hotel bleef JtB maar met propjes schieten. Aangezien het nog vroeg in de ochtend was hebben we ontbeten bij de Griek alvorens Lviv weer even kort door te lopen. ’s Middags hebben we nog even een de ogen dichtgedaan. Ook hebben we nog enkele cd’s gehaald in Lviv. De plaatselijke middenstand in Lviv heeft goede zaken gehad tijdens het verblijf van JRM. Vervolgens zijn me met de tram naar het station gegaan om treintickets naar Warschau te regelen. In het stationsrestaurant hebben nog even wat gedronken en aan de vrouwtjes aldaar gevraagd of ze even een cd wilde opzetten, helaas werkten ze hier niet aan mee.
Na een laffe hotdog zijn we naar de Irish Pub gegaan. De manager verwelkomt ons met de mededeling dat ook hij zijn mobiel kwijt is geraakt. We bestellen wat te drinken en nemen wat chicken wings. ’s Avonds zijn we uit eten geweest aan de avenue van Lviv, tijdens dit etentje ontmoeten we wat dronken Oekraïense vrouwen en een italiaanse schreeuwende trol. Afsluiting van deze avond is het nuttigen van een biertje door Rn en JtB in een kroegje. Mr taait af, maagproblemen belemmeren hem om bier te drinken.