Wednesday, August 06, 2008

wit-witter-witst

Zomaar een reactie op mijn vraag uitgezet bij een vrij betrouwbaar persoon aangaande MR's bruinheid, het zal je maar gezegd worden:

Maarten (99)
Monday, 15:33
Hoi Marleen, iets wat ik me al een tijdje afvraag, vind jij Martijn ook zo bruin als hij denkt dat hij is? Ik snap dat hij op de foto's van Malmo wel afsteekt bij mij, maar dat is altijd tijdelijk. Doe hem de groeten!


Marleen (572)
Monday, 15:35
haha ik heb de foto's helaas nog niet kunnen bekijken, maar ik vind het nog wel meevallen met hoe bruin hij is. Ik zal hem de groeten zeker doen!

1 comment:

Anonymous said...

Onze witte neger heeft gedurende de zomervakantie altijd wel heel duidelijke meninkjes aangaande zijn eigen bruine teint. Echter als het gaat om een bruinheidscompetitie doet men er verstandig aan zich tot de feiten te beperken. De heer MR gaat hier doorgaans aan voorbij en kijkt door een zeer donkerbruine bril naar zijn eigen rode huidje.
Ik ben gelukkig al jaren geleden gestopt met deze zonneactiviteiten en trek mij op het strand met een wit T-shirtje en factor 30 terug onder een parasolletje.